viti

  • Self Drilling Screws

    Viti Autoperforanti

    E viti autoperforanti in acciaio al carbonio induritu o in acciaio inox sò aduprate per a fissazione. Classificatu per u passu di u filu, ci sò dui tipi cumuni di fili di vite autoperforanti: filu finu è filu grossu.
  • Wood Screws

    Viti di Legnu

    Una vite di legnu hè una vite fatta di una testa, di un gambu è di un corpu filettatu. Siccomu tutta a vite ùn hè micca filettata, hè cumunu chjamà queste viti parzialmente filettate (PT). Testa. A testa di una vite hè a parte chì cuntene l'unità è hè cunsiderata a cima di a vite. A maiò parte di e viti di legnu sò Teste piatte.
  • Chipboard Screws

    Viti in Chipboard

    I viti in cartongiu sò viti autofilettanti cù un picculu diametru di vite. Pò esse adupratu per applicazioni di precisione cum'è a fissazione di truciuli di densità variabile. Anu fili grossi per assicurà a seduta perfetta di a vite nantu à a superficia di u pannellu. A maiò parte di e viti in chipboard sò autofilettanti, chì significa chì ùn ci hè bisognu di un foru pilotu per esse pre-foratu. Hè dispunibule in acciaio inossidabile, acciaio à u carbonu, è acciaiu in lega per sopportà più usura è ancu di rendelu più resistente à a corrosione.
  • Drywall Screws

    Viti à seccu

    E viti à seccu fatte in acciaio à u carbonu induritu o in acciaio inossidabile sò aduprate per fissà u seccu à i perni di legnu o à i perni di metallu. Anu fili più profondi ch'è l'altri tippi di viti, chì ponu impedisce di rimuoverli facilmente da u gesso.