Bullone hexagonale

Breve descrizzione:

I bulloni esagonali sò aduprati per fissà duie o più parti inseme per formà un assemblea sia perchè ùn pò micca esse fabbricatu cum'è una sola parte nè per permettà a manutenzione è a riparazione di u smuntamentu. anu una testa esagonale è venenu cù fili di macchina per una manipulazione ferma è aspra.


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Description

I bulloni esagonali sò aduprati per fissà duie o più parti inseme per formà un assemblea sia perchè ùn pò micca esse fabbricatu cum'è una sola parte nè per permettà a manutenzione è a riparazione di u smuntamentu. anu una testa esagonale è venenu cù fili di macchina per una manipulazione ferma è aspra. Venenu in una vasta gamma di diverse dimensioni di bulloni esagonali per applicazioni persunalizate secondu e so esigenze dimensionali. Sti Bulloni Hex ghjunghjenu in l'acciaio inossidabile anticorrosione, in lega è in materiali in acciaio à u carbonu chì assicura chì a struttura ùn si indebulisca per via di a ruggine. Sicondu a lunghezza di u bullone, pò vene cun filettatura standard o filettatura piena.

Applicazioni

I bulloni esagonali ponu esse aduprati per parechje applicazioni diverse chì includenu u legnu di fissaghju, l'acciaiu, è altri materiali di custruzzioni per prughjetti cum'è ponti, ponti, strutture di autostrada, è edifici. I bulloni esagonali cù teste falsificate sò ancu comunemente usati cum'è bulloni d'ancura diretti.

E viti in acciaio à ossidu neru sò ligeramente resistenti à a currusione in ambienti secchi. E viti in acciaio zincatu resistenu à a currusione in ambienti umidi. E viti d'acciaio rivestite resistenti à a corrosione nera resistenu à i chimichi è resistenu à 1,000 ore di spruzzo di sale. I fili grossi sò u standard di l'industria; sceglite queste viti se ùn cunniscite micca i fili per pollice. I fili fini è extra-fini sò strettamente distanziati per impedisce l'allentamentu da a vibrazione; u più finu hè u filu, megliu serà a resistenza.

A testa di u bullone hè cuncipita per adattassi à una chiave dinamometrica a cricchetto o a chiave permettendu di stringere u bullone à e vostre specifiche esatte. I bulloni à testa esagonale sò tipicamente usati per creà una giuntura imbullonata, in cui un fustu filettatu si adatta esattamente à un foru o una noce tappata currispundente. I bulloni di u gradu 2 tendenu à esse aduprati in custruzzione per unisce cumpunenti di legnu. I bulloni di qualità 4.8 sò aduprati in picculi mutori. U bullone di qualità 8.8 10.9 o 12.9 furnisce una forte resistenza à a trazione. Un vantaghju di i bulloni di serratura anu nantu à saldature o rivetti hè chì permettenu un smuntamentu faciule per e riparazioni è a manutenzione.


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu